Suzuki paadimootor DF150AP
Suzuki paadimootor DF150AP
2017 aastal turule jõudev Suzuki DF150AP on taaskord pilgeni täis inseneriteaduse viimaseid saavutusi ja nagu varasematelgi aastatel, võib seda paadimootorit nüüdki pidada konkurentidele suunanäitajaks. Oma võimsusklassis suurima 2867 cm³ kubatuuriga, kuid endiselt tagasihoidliku kaalunumbriga paadimootori teevad eriliseks Suzuki Precision Control e. elektrooniline kaugjuhtimine kus käikude lülitamine ja segusiibri asendi muutmine ei toimu tavapäraste juhttrossidega vaid elektrooniliselt, Suzuki Offset Driveshaft e. tsentrist nihutatud veovõll ja lisandunud Suzuki Selective Rotation e. muudetav sõukruvi pöörlemissuund. Mootori sissepritsesüsteemi juhitakse 32-bitise arvutiprotsessoriga, pingeregulaatorid ja sissepritsesüsteem on vesijahutusega ja eralduslülitid võimaldavad kasutada kahte akut. Võimas 44 amprine generaator tagab elektroonikaseadmete laitmatu töö. Mootori suur kubatuur annab parema pöördemomendi mis võimaldab raskelt koormatud paadile paremat kiirendust, käigukasti “agressiivne” ülekandearv 2,50:1 võimaldab kasutada suurema läbimõõduga sõukruve ja kiiremat kohaltvõttu.
Tehnilised andmed:
Mootor: | 4-takti DOHC, 16 klappi, 4 silindrit |
Kubatuur: | 2867 cm³ |
Jala pikkus: | L: 508 mm / X: 635 mm |
Silindri mõõt: | 97 x 97 mm |
Suurim võimsus: | 150 hj / 110 kW |
Max. pöörded: | 5500-6100 r/min |
Kütusesüsteem: | EFI- elektrooniline mitmepunkti sissepritse |
Kütusepaak: | ei kuulu komplekti (müüakse eraldi) |
Süütesüsteem: | Transistorsüüde |
Laadimine: | 12V-44A |
Käivitus: | Elektriline |
Kütus: | Pliivaba bensiin max. 5% etanoolisisaldusega |
Karteri maht: | 8,0 liitrit |
Käigud: | Edasi-Vaba-Tagasi – elektrooniline juhtimine SPC |
Sõukruvi: | 17″-27,5″ |
Ülekande arv: | 2,50:1 |
Trimm: | Power Trim & Tilt |
Kaal: | L: 236,0 kg / X: 241,0 kg |
Hind: | DF150APL 13580,- € |
DF150APX 13580,- € |